Grupa EL-SIGMA
01
O Kliencie
Grupa EL-SIGMA to firma o ugruntowanej pozycji, działająca nieprzerwanie od 2005 roku w branży elektroinstalacyjnej. Dzięki połączeniu możliwości zrzeszonych firm, Grupa oferuje konkurencyjny system zakupowy. Obecnie Grupa zrzesza 74 hurtownie z powodzeniem prowadzące sprzedaż w 120 punktach.
02
Nasza współpraca
Współpracę z Grupą EL-SIGMA rozpoczęliśmy w marcu 2019 roku kiedy to Grupa podjęła decyzję o odświeżeniu wizerunku marki. Naszym pierwszym zadaniem było przeprojektowanie logo i stworzenie nowej księgi znaku. Od tamtego czasu prowadzimy bieżącą obsługę graficzną firmy projektując między innymi materiały reklamowe, systemy jednolitej identyfikacji wizualnej zrzeszonych hurtowni, oklejenia witryn i samochodów a także wszelkiego rodzaju grafiki promocyjne, czy gazetki produktowe.
Zadanie #1 - Redesign logo
Naszym pierwszym zadaniem było odświeżenie i przeprojektowanie logo Grupy bazując na pierwotnej genezie znaku. Głównym założeniem było utrzymanie symboliki dziewięciu kwadratów, dostosowanie logo do obecnych trendów, zachowując jednak jego ponadczasowość.
Geneza
Logo Grupy EL-SIGMA charakteryzuje się prostą i nowoczesną formą. Cała bryła przedstawia stojący budynek. Pozioma linia u podstawy sygnetu symbolizuje solidny fundament, jakim jest i na jakim funkcjonuje Grupa EL-SIGMA, podkreśla też stabilną pozycję na rynku. Linia ta łączy się z niebieskim kwadratem w lewym dolnym rogu, który symbolizuje drzwi otwarte na nowe podmioty członkowskie.
Kwadraty w kolorze zielonym, których ilość jest analogią do firm założycielskich, symbolizują wszystkie firmy członkowskie. Pokazują ich niezależność jako przedsiębiorców oraz siłę i spójność działania w Grupie. Pokazują także otwartość na nowych Członków poprzez niezamkniętą bryłę. Kwadrat w górnym prawym rogu z niebieską strzałką ma prezentować nieustający rozwój i ciągłe doskonalenie Grupy jak i jej Członków.
03
Bieżąca obsługa
Po zaprojektowaniu logo wraz z księgą znaku zajęliśmy się bieżącą obsługą graficzną całej Grupy. Stworzyliśmy między innymi fundamentalną identyfikację wizualną, począwszy od kolorystyki, fontów, wzorów wizytówek i wszelkich materiałów drukowanych, aż po jednolity wzór oklejenia samochodów członkowskich.